Real Madrid (old thread)

Status
Not open for further replies.

DucdeOrléans

New member

Jeg er ikke dansker, men jeg lærte sproget da jeg boede i DK. Har dog familie der bor i Lejre (Ledreborg) og København.;)

Du skal ikke tage dig af nogle af brugerne herinde. Der har været en del trolling her på det seneste, så de er hurtige til at udpege mulige dobbeltbrugere etc. Tag det roligt.
 

ath0s

New member
Jeg er ikke dansker, men jeg lærte sproget da jeg boede i DK. Har dog familie der bor i Lejre (Ledreborg) og København.;)

Du skal ikke tage dig af nogle af brugerne herinde. Der har været en del trolling her på det seneste, så de er hurtige til at udpege mulige dobbeltbrugere etc. Tag det roligt.

Sejt! Jeg bor i Aarhus.

Jeg skal nok bare vende mig til alt den trolling!

Tak for hjælpen!
 

DucdeOrléans

New member
athos earned his Clearance Certificate then? Welcome aboard man :)

I think it is fair to say that.:pep:

Slowride! Take it eeeeeasy! Slowride!


not-bad-15643.png


Sejt! Jeg bor i Aarhus.

Jeg skal nok bare vende mig til alt den trolling!

Tak for hjælpen!

Intet problem.

Aarhus? Jeg har aldrig været i Aarhus. Ja, det kan lyde lidt absurd. Jeg har generelt ikke været i Jylland mere end 2-3 gange. Mest København (Gentofte) og Lejre (Ledreborg), da jeg har familie der også ellers Storkøbenhavn (Roskilde, Nordsjælland etc.)

Forummet kan virke lidt specielt i starten og der er også et par tosser hist og her, men overall er det ret godt.:pep:

just make this part of the forum "Official place for trolling"

I second that Ryan. Shit clubs deserve shit threads.
 

Beast

The Observer
If he bench Granero one more time for Khedira i'll be always cursing his butt

every time Granero play we play better , every time Khedira play we either escape with a win or be crap
 

Fourteen

Monster Masch
If he bench Granero one more time for Khedira i'll be always cursing his butt

every time Granero play we play better , every time Khedira play we either escape with a win or be crap
Statistics don't lie. If Khedira is playing as part of a winning team, then he will get the nod ahead of Granero, no matter if you do look like a better footballing team.

Still think Mourinho will be gone at the end of this season?
 

Beast

The Observer
The thing is he doesn't Jordan.. our best run was with granero , our worst recent results was with Khedira..

Jose being gone is not a subject to debate in my mind , for me it's a done deal since the first copa clasico
 

Fourteen

Monster Masch
The thing is he doesn't Jordan.. our best run was with granero , our worst recent results was with Khedira..
I see..That's pretty shit then..

Jose being gone is not a subject to debate in my mind , for me it's a done deal since the first copa clasico
That confident then. I'm of the opinion that Pep will leave the same time Mourinho does at Real...
 
Status
Not open for further replies.

Home of Barca Fans

Top