Abaddon
King of the Bottomless Pit
Hahaha we hebben een echte talentspotter! Schitterend gewoon.kerel...kunde nu geen talent spotten. Tis duidelijk dagge nen Madrid supporter zijt...
IK kijk enkel naar spelers met potentieel...die het verschil maken in een wedstrijd ongeacht tegen wie ze spelen.
Spelers met creativiteit...de "magie" zeg maar.
Ik hou niet van spelers zoals Fellaini,Defour etc. In belgië lopen er geen spelers rond die mij kunnen bekoren, zelfs niet boussoufa. Pas wanneer zulke type spelers het verschil maken op een zeer hoog niveau, zal ik ze misschien appreciëren.
Jij ziet de rest ook hoog presteren. Ook al komen ze bij een topclub terecht. Zolang ze geen voetbal brengen (technisch en op snelheid) wa ik graag zie, rate ik ze niet. Zo zijn er veel spelers en zullen er nog veel komen.
Hazard en Dembele da zie je direct da die zomaar iets kunnen forceren uit het niets. De rest zijn dure werkpaardjes.
Ik vraag me echt af hoe vaak jij Hazard al hebt zien spelen, veel zal het alvast niet zijn, gebaseerd op reputatie dus. Het spreekt niet voor je dat je alleen spelers met veel flash en flair goed vindt, een echte kenner weet beter. Fellaini heeft je ongelijk al bewezen, en Defour zal dat ongetwijfeld ook doen wanneer hij die kans krijgt. Jij vindt dat ik er niets van ken omdat ik een Madrid fan ben, maar jij bent het wel die dezelfde fout maakt als Perez inderdaad: alleen maar flash, geen werkers die het opruimen. Die heeft elke ploeg nodig.
En natuurlijk zijn Dembele en Hazard toppers, dat ziet het kleinste kind. Boussoufa schat ik trouwens ook helemaal niet hoog in.